Oversettelse gjort enkelt

Skaff deg full oversikt over prosjektene dine i et enkelt grensesnitt med Semantix Language Hub.

Få tilgang til alt fra ett sted

Skjermbilder fra Semantix Language Hub

Få tilgang til alt fra ett sted

Enten du vil bestille en oversettelse eller få oversikt over eksisterende eller tidligere bestillinger, lar Semantix Language Hub deg gjøre dette og mye mer fra et enkelt grensesnitt som kan tilpasses ditt behov.

Be om tilgang

Slik fungerer det

01

Når innholdet er klart til oversetting, legger du inn en bestilling eller ber om et tilbud ved hjelp av den forenklede arbeidsflyten.

Du kan også gjenbruke tidligere bestillinger for å raskt bestille gjentakende eller lignende oversettelser.

02

Når du har levert bestillingen, kan du følge hver oversettelse fra start til slutt.

Når du har levert bestillingen, kan du følge hver oversettelse fra start til slutt, slik at du vet nøyaktig når du kan forvente levering.

03

Med Semantix Language Hubs rapporteringsverktøy er det enkelt å følge med på oversettelsesprosessen.

Det er enkelt å følge med på oversettelsesprosessen, kostnader og mer, noe som med tiden vil hjelpe deg å effektivisere arbeidet ditt ytterligere.

Startside i Semantix Language Hub

Bruk Language Hub mens du er på farten

Ved hjelp av det brukervennlige grensesnittet kan du enkelt opprette og overvåke oversettelsene dine, og også kontrollere terminologien til merkevaren din, for å sikre at du formidler et konsekvent budskap ut i verden.

Add-ons

Få tilgang til flere nyttige tjenester i Language Hub. Language Hub forenkler hverdagen din med alt fra ekspressoversetting på én time for små oppgaver, til sikker maskinoversetting.

Quote

Ved å velge riktig tjeneste gjennom Language Hub kan du redusere kostnader, redusere leveringstiden og få merkevaren lansert raskere.

Kom igang
Oversikt over bestillinger i Semantix Language Hub

Hvorfor Language Hub er viktig

Full oversikt

Med Semantix Language Hub får du full oversikt over oversettelsesprosjektene dine. Nå slipper du å bestille via e-post og føre oversikter i egne regneark – alt gjøres inne i Language Hub.

Merkevaren er ansiktet ditt utad

Merkevaren er ansiktet ditt utad, og det er viktig at den er konsekvent. Med Language Hub på mobilen er alltid merkevareterminologien bare et sveip unna.

Prosjektleder som har kontroll på alle arbeidsflyter for oversettelser

Laget av oss, skreddersydd for deg

Enten du bare trenger å forstå konteksten til en tekst eller krever finslepent innhold som leses av millioner, lar Semantix Language Hub deg velge tjenesten som best passer dine behov.

Vil du se hvor enkelt det er å opprette og overvåke oversettelsene ved å bruke det enkle, strømlinjeformede grensesnittet til Semantix Language Hub?
Book en demo av Semantix Language Hub

add-ons

Fullstendig oversikt over oversettelser

Stadig flere av de skalerbare ekstratjenestene er tilgjengelige for Semantix Language Hub.

Validation

Les mer

Secure Machine Translation

Les mer

Term Base

Les mer

Memory Search

Les mer

1-Hour Express

Les mer

API

Les mer

Slik bestiller du en oversettelse

Få et pristilbud og bestill nå

Add-on: Validation

Add-on: Validation

Sørg for at kommunikasjonen din treffer blinken

La dine egne eksperter bidra til, og påvirke når kritisk innhold skal oversettes.

Semantix Validation er nyttig når du vil at noen andre leser gjennom det mest verdifulle innholdet ditt, for eksempel teknisk produktdokumentasjon som det bare er dine egne eksperter som er kjent med.
Rødhåret jente som står foran en murvegg

Oppdag fordelene med validering

Økt nøyaktighet

Når eksperter i organisasjonen bidrar i oversettelsesprosessen, får du de mest riktige oversettelsene av det kritiske innholdet ditt.

Fullstendig tilgang

Du kan validere og kommentere oversettelser fra hvor som helst, og på hvilken som helst plattform.

Add-on:

Validation

Bare et klikk unna

Når oversettelsen er tilgjengelig, starter du valideringsprosessen med noen få klikk fra valideringstjenesten i verktøylinjen i HUB.

Intuitivt og praktisk

Valideringsprosessen er veldig enkel. Du trenger bare å klikke for å forbedre eller redigere oversettelsen, eller legge til en kommentar.

Gir bedre samsvar

Oversettelsene oppdateres i samsvar med kommentarene og endringene fra dine lokale kontorer.

Quote

Forenklet valideringsprosess

Det kan være en stor oppgave å validere organisasjonens flerspråklige innhold manuelt. Du må holde oversikt over hvem som validerer, sørge for at de leverer tilbakemeldingene sine til avtalt tid – og i riktig format.

Med tjenesten Semantix Validation er alt dette tilgjengelig i et enkelt og skybasert grensesnitt. Det gjør det enklere å holde oversikten, samtidig som de som gjennomfører valideringen kan forhåndsvise endringene sine ved hjelp av det intuitive grensesnittet i tabellformat.
Kontakt oss nå

Add-on: Secure Machine Translation

Add-on: Secure Machine Translation

Profesjonell maskinoversettelse – helt enkelt

Ved hjelp av vårt maskinoversettelsesverktøy, som overholder de strengeste sikkerhetsstandardene, kan du raskt og enkelt oversette innholdet ditt. Semantix Secure Machine Translation er et svært godt valg når du har en stram tidsfrist og trenger en oversettelse raskt.

Vår sikre maskinoversettelse er den perfekte løsningen når du bare trenger å forstå innholdet i en tekst, for eksempel når du får en e-post fra et internasjonalt kontor eller internasjonale kunder eller forretningspartnere.

Sømløs integrasjon

Nå er vår frittstående Secure MT-portal sømløst integrert i verktøylinjen.

Tjenesten er intuitiv, og du bruker den til å håndtere sikker maskinoversettelse på en enkel og problemfri måte.

Du slipper å kopiere og lime inn.

Secure MT endrer ikke formateringen av den opprinnelige teksten, slik at du slipper å kopiere og lime inn – fra en enkelt setning til hele bruksanvisninger.

Du trenger bare å velge kildespråk og hvilke språk du trenger.

Deretter skriver du inn teksten, eller kopierer og limer den inn i grensesnittet. Du kan også laste opp hele dokumenter.

Quote

Med vår ISO 27001-sertifiserte Secure MT-tjeneste kan du stole på at maskinoversettelsen er i tråd med gjeldende regelverk.

Add-on: Term Base

Add-on: Term Base

Sørg for at varemerket kommuniseres på riktig måte – uansett språk

Få full kontroll over organisasjonens terminologi. Gi de internasjonale kontorene dine muligheten til å administrere sin egen terminologi.

Ved å desentralisere administrasjonen av organisasjonens terminologi forenkler Semantix terminologibaseprosessen, slik at hele organisasjonen kan spille en aktiv rolle.

Oppdag fordelene med Term Base

Intuitivt og praktisk

Med vår brukervennlige tjeneste kan du organisere terminologien din som en proff, og hvis du likevel trenger hjelp, står vår kundeservice parat til å bistå.

Bedre samsvar

Søk etter og gjenbruk organisasjonens godkjente terminologi for å sikre at budskapet blir riktig.

Fullstendig tilgang

Med vår skybaserte løsning kan medarbeiderne håndtere organisasjonens terminologi fra hvor som helst, og når som helst.

Bare et klikk unna

Vår tjeneste Term Base integreres i verktøylinjen i Semantix Language Hub, slik at du raskt og enkelt får tilgang til organisasjonens oversettelser.

En skalerbar løsning

Det er enkelt å legge til språk i din eksisterende terminologibase, slik at du får riktig kommunikasjon fra første dag i nye markeder.

Desentralisert administrasjon

Dine internasjonale kontorer kan vedlikeholde sine egne vilkår, slik at dere oppnår maksimal effektivitet.

Quote

Et bilde sier mer enn tusen ord

Du kan enkelt legge ved bilder til terminologien i Semantix Term Base.

Et visuelt hjelpemiddel som sikrer at medarbeiderne velger riktig terminologi, og som gir oversetterne den konteksten de trenger for å oversette terminologien riktig.
Book en demo

Add-on: Memory search

Oppdag fordelene med Memory Search

Bedre samsvar

Søk etter oversettelser, og bruk dem på nytt for å sikre at kommunikasjonen blir riktig.

Alltid oppdatert

Oversettelsesminnet oppdateres automatisk hver gang vi oversetter noe for deg.

Fullstendig tilgang

Takket være vår skybaserte løsning kan medarbeiderne dine søke i organisasjonens oversettelser fra hvor som helst, og når som helst.

Få umiddelbar tilgang til oversettelsesminnet

Tjenesten er perfekt når du skal oversette noe selv og ønsker å være sikker på at du bruker bransjens eller selskapets terminologi. Det kan være ting som hvilke navn selskapet har gitt til produkter eller tjenester, eller uttrykkene eller sjargongen som brukes i din bransje eller ditt spesialistfelt.

Med tilgang til terminologibasen, som oppdateres automatisk, kan du være trygg på at du alltid bruker riktig terminologi for din bedrift.
Quote

Kombiner minnesøk med tilgang til terminologibasen

Ved å kombinere god terminologi og håndtering av oversettelsesminne får organisasjonen tilgang til alle språkdata, slik at dere kan sikre best mulig samsvar på tvers av varemerket.
Kontakt oss

Add-on: 1-Hour Express

Add-on: 1-Hour Express

Av og til har du ikke tid til å vente

Vår tjeneste 1-Hour Express er perfekt når du trenger oversettelsen raskt, men ikke vil gå på kompromiss med kvaliteten.

Enten du skal legge ut et viktig innlegg på Facebook og LinkedIn eller kommunisere en viktig melding internt til kontorene, er vår tjeneste 1-Hour Express det riktige verktøyet for deg.

Add-on:

1-Hour Express

Rask og enkel bestilling

Velg ønsket språk, lim inn teksten din på nettsiden og fullfør bestillingen med noen klikk.

Rask leveringstid og høy kvalitet

Våre oversettere står klare til å levere en oversettelse av høy kvalitet – innen en time.

Person som lytter og deretter kommer med forslag

Tjenesten 1-Hour Express er tilgjengelig:

Mandag til fredag fra 09.00 til 16.00.

Vi kan arbeide i de fleste filformater, inkludert Microsoft Office, IDML og .txt, og vi tilbyr oversettelser til og fra:

  • engelsk
  • tysk
  • og de skandinaviske språkene.
Quote

Fordelene med 1-Hour Express

Hvis du trenger en rask oversettelse av opptil 50 ord, er vår tjeneste 1-Hour Express perfekt. Ved hjelp av et nettbasert bestillingssystem blir oversettelsen utført av en profesjonell oversettelse, og du mottar teksten innen 60 minutter.

Kom igang

Add-on: API

Oppdag fordelene ved API

Kraftig integrasjon

Vår API, eller «Application Programming Interface», er et sett programmeringsverktøy som lar deg koble ditt CMS- eller PIM-system til Semantix Language Hub.

Kortere vei til markedet

Nå internasjonale markeder raskere med en enkel og effektiv arbeidsflyt som du styrer helt og holdent i ditt skreddersydde API.

Sikker overføring

Vårt API bruker https-tilkobling, som er standard i bransjen, for å beskytte informasjonen din mot nysgjerrige øyne. Passordet ditt krypteres ved hjelp av bcrypt-hashing.

Hold oversikt over oversettelsene direkte fra ditt eget system

Tjenesten Semantix API er perfekt når du ønsker å skreddersy ditt eget API for oversettelser. Med vår API-tjeneste kan du sømløst skalere styringen av oversettelser etter applikasjonene du bruker.

Siden tjenesten er basert på REST API, kan du enkelt la medarbeiderne bruke eksisterende grensesnitt for oversettelser, eller skape nytt og koble det til vår oversettelsesflyt i Semantix Language Hub – skreddersydd for dine behov.

Add-on:

API

Vi står klare til å hjelpe deg

I tillegg til å tilby grundig dokumentasjon for API-et vårt, kan du også kommunisere direkte med våre dyktige API-utviklere hvis du trenger hjelp.

Effektiviser oversettelsesprosessen din

Å ha en effektiv arbeidsflyt er nøkkelen til å få innholdet oversatt raskt og effektivt. Når du effektiviserer arbeidsflyten ved hjelp av vårt API, får du en skreddersydd løsning for din organisasjon.

Oppdater flerspråklig innhold raskt og enkelt

Velg innholdet som skal oversettes, og send bestillingen direkte til oversettelsesportalen vår via API-et.

Kontakt oss for mer informasjon 

Fortell oss hva vi kan hjelpe deg med, så tar vi kontakt med en gang.