Kvalitet

Det er viktig at alle språkoppdrag vi utfører, har høy og jevn kvalitet. Et dårlig oversatt produktblad kan medføre betydelige tap for en virksomhet, og feilaktig tolking kan i verste fall gå ut over rettssikkerheten. Derfor tar vi kvalitet på alvor.

Kvalitetssikring

Vi forstår og ivaretar kundenes ønsker og behov. Alle kundene våre skal være fornøyde! Derfor tilbyr vi fornøyd kunde-garanti og forplikter oss til å

  • levere språktjenester til riktig tid, på riktig måte og på riktig sted
  • utvikle og forbedre oss og tjenestene våre fortløpende og systematisk
  • være engasjerte, kundeorienterte og profesjonelle i møte med kunder, leverandører og kolleger.

Sertifisert system for kvalitetsstyring

Vår prosjektledelse skjer i overensstemmelse med gjennomtestede og fleksible arbeidsmetoder som kontrolleres gjennom regelmessige interne og eksterne evalueringer. Disse evalueringene gjør at vi kan være sikre på at vi lever opp til våre høye kvalitetskrav. Evalueringene gir oss også verktøy som vi bruker til kontinuerlig å utvikle og forbedre tjenestene våre.

Semantix har følgende kvalitetssertifiseringer:

ISO 9001:2015

Vårt system for kvalitetsstyring er kvalitetssertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det innebærer en ekstra trygghet, for eksempel når det gjelder kvaliteten på tjenestene vi leverer og utvalget av leverandører.

ASR Q3000

Vår kursavdeling er sertifisert i henhold til ASRs (Auktoriserade språkutbildares riksorganisation) kvalitetsdokument Q3000. Sertifiseringen viser at vi lever opp til høye krav til undervisningsmetoder, personale, kursholdere, administrasjon, markedsføring, produktinformasjon, etikk og miljøbevissthet.