Regler og vilkår

Kvalitet

Alle oppdrag vi utfører, skal selvfølgelig ha høy og jevn kvalitet. Et dårlig oversatt produktblad kan medføre betydelige tap for en virksomhet, og feilaktig tolking kan i verste fall gå utover rettssikkerheten. Derfor tar vi kvalitet på alvor.

Kvalitetssikring

Vi forstår og ivaretar kundenes ønsker og behov. Alle våre kunder skal være fornøyde! Derfor tilbyr vi Fornøyd kunde-garanti og forplikter oss til å

  • levere språktjenester til riktig tid, på riktig måte og på riktig sted
  • utvikle og forbedre oss og tjenestene våre fortløpende og systematisk
  • være engasjerte, kundeorienterte og profesjonelle i møte med kunder, leverandører og kolleger.

Sertifisert prosjektledelse

Vår prosjektledelse skjer i overensstemmelse med gjennomtestede og fleksible arbeidsmetoder som kontrolleres gjennom regelmessige interne og eksterne evalueringer. Disse evalueringene gjør at vi kan være sikre på at vi lever opp til våre høye kvalitetskrav. Evalueringene gir oss også verktøy som vi bruker til kontinuerlig å utvikle og forbedre tjenestene våre.

Semantix har følgende kvalitetssertifiseringer:

ISO 9001:2008

Vårt morselskap er sertifisert i henhold til kvalitetsstandarden ISO 9001:2008. Når du henvender deg til Semantix, kan du derfor være sikker på å få tjenester av høy kvalitet.

ASR Q3000

Semantix' kursavdeling er sertifisert i henhold til ASRs (Auktoriserade språkutbildares riksorganisation) kvalitetsdokument Q3000. Sertifiseringen viser at vi lever opp til høye krav til undervisningsmetoder, personale, kursholdere, administrasjon, markedsføring, produktinformasjon, etikk og miljøbevissthet.

Informasjonskapsler, Kakor, Kekse, μπισκότα, galletas, keksit, keksi, печенье, 曲奇饼, cookies

Kjært barn har mange navn. Informasjonskapsler er små tekstfiler som lagres på din datamaskin/telefon. Ved hjelp av disse kan vi gjøre besøket ditt på nettsiden vår enda bedre. Hvis du fortsetter å bruke siden godkjenner du dette. Her kan du lese mer om informasjonskapsler og hvordan du fjerner dem